Spersonalizowane gadżety reklamowe cieszą się aktualnie dużą popularnością. Są to nie tylko oryginalne przedmioty użytkowe – ale przede wszystkim produkty reklamowe, których zadaniem jest pozyskanie nowych klientów oraz wypromowanie twojej marki. Prawdziwym hitem na rynku promocyjnych gadżetów okazały się breloki. Są one nie tylko stylowym dodatkiem do kluczy czy torebki – ale przede wszystkim stanowią ‘chodzącą reklamą’ naszej firmy. Breloki mają jedną dużą zaletę – mogą przybierać różnoraką formę, dzięki czemu, możemy dopasować je do profilu naszego przedsiębiorstwa. Trendy w modzie, w których królują breloki nam sprzyjają – warto wykorzystać ‘gorący czas’ właśnie tych dodatków!

Duży wybór breloków – poznaj możliwości tych gadżetów reklamowych

Breloki reklamowe dają nam mnóstwo możliwości. Jest to bardzo elastyczny produkt, co daje nam szerokie pole do popisu, jeśli chodzi o jego zaprojektowanie i finalny wygląd. Brelok może składać się z jednego lub kilku elementów – ty decydujesz o tym, jak w efekcie końcowym, będzie wyglądał twój gadżet reklamowy. Jedno jest pewne – brelok reklamowy to idealny pomysł na promocję biznesu – bez względu na branżę.

Breloki reklamowe jako stylowy dodatek

Dotychczas, breloki stanowiły jedynie stylowy dodatek do kluczy. Ich zadaniem było przede wszystkim szybsze zlokalizowanie kluczy – dołączony do nich brelok sprawiał, że szybciej rzucały się w oczy i łatwiej było je znaleźć. Od pewnego czasu,  breloki stały się nieodłącznym elementem mody – nie tylko damskiej. Breloki zaczęły pojawiać się wszędzie. Stanowiły stylowy dodatek do torebki, portfela, paska, walizki, telefonu – breloki nagle stały się najpopularniejszym gadżetem, który towarzyszy zarówno kobietom, jak i mężczyznom.

Personalizacja breloków reklamowych

Możliwości personalizacji breloków reklamowych są ogromne. Jeśli chodzi o materiał z których są zrobione możemy wyróżnić: breloki drewniane, breloki filcowe, breloki metalowe, breloki plastikowe, breloki skórzane. Znajdziemy również mnóstwo propozycji breloków użytkowych, które oprócz ‘fajnego wyglądu’ pełnią dodatkowo jakąś funkcję – przykładem mogą być breloki z latarką, breloki z miarką czy breloki  w formie otwieraczy do butelek – te ostatnie popularne są głównie wśród klientów płci męskiej – bo przecież kto nie lubi piwa?!

Dopasuj wygląd i formę breloka do profilu swojej firmy

Firmowe gadżety reklamowe aby skutecznie spełniały swoje zadanie, powinny być wizualnie dopasowane do profilu twojego przedsiębiorstwa. Co to oznacza? Nadrukowane logo, nie wystarczy – brelok musi na pierwszy rzut oka, kojarzyć się z twoją firmą. Przykładowo – jeśli jesteś właścicielem myjni samochodowej, dobrze byłoby wybrać brelok w kształcie samochodu, który od razu będzie kojarzył się z tym miejscem! Dostępne breloki mogą przybrać różnoraką formę – dlatego możesz to wykorzystać i wybrać wzór, który będzie pasować do usług/produktów oferowanych przez twoją firmę. Spersonalizowanie gadżetów reklamowych z pewnością przyniesie więcej korzyści, niż samo nadrukowanie logotypu twojej firmy.