Świat reklam telewizyjnych działa w naprawdę zadziwiającym stylu. Co jest najważniejsze, jeśli chodzi o reklamy telewizyjne? To, że nie mogą odrzucać od telewizora, ale wręcz powinny do niego przyciągać. Nieważne czym. Czy to będzie świetna fabuła, zabawy językowe czy przystojny aktor i powalająca swoją urodą aktorka, to nie jest ważne, ponieważ każda metoda jest dobra, jeśli dzięki niej reklama pojawi się na językach ludzi. W przypadku wielu reklam nie chodzi o to, aby przedstawić ofertę i zachęcić do zakupy bezpośrednimi słowami „musisz to mieć” lub „kup to już dziś”.

Takie reklamy nie przyciągają niczym uwagi konsumenta, a wręcz odrzucają nachalnością. Widz myśli sobie „nikt mi niczego nie będzie rozkazywał”. Jednak te reklamy, na których produkcję wydano potężny budżet mają za zadanie wykreowanie w umyśle odbiorcy poczucia, że musi kupić ten produkt, ponieważ dzięki temu świat stanie się piękniejszy właśnie dla niego.

Koszty reklam perfum

Poczucia, że ten produkt uczyni go szczęśliwym. A ludzie właśnie szczęścia pragną i są w stanie zrobić dla niego naprawdę bardzo wiele. Jednak te reklamy nie nakazują, nie każą i nie rozkazują. One uzmysławiają, pokazują tylko przynętę, za którą chwyci nawet bardzo inteligentny człowiek. Właśnie takie zadanie pełnią reklamy – mają wnikać w nasz umysł i kierować nami w ten sposób, abyśmy się o tym nie dowiedzieli. Najdroższą reklamą na świecie jest reklama perfum channel no 5 w reżyserii Baza Luhrmanna, który wyreżyserował między innymi Moulin Rouge czy Romeo i Julię. Aktorką, która zagrała w tej 2-minutowej reklamie była Nicole Kidman.